Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 20:18 - Слънцето
Автор: c12h16n2 Категория: Други   
Прочетен: 1247 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.04.2015 17:38


    ... Събудих се преди него.. излязох на прозореца, запалих цигара.... Исках да видя как ще освети всичко със своята вълшебна светлина. И след малко повече от миг, то блесна. Дългите му светли лъчи се втренчиха в мен, сякаш искаха да ми кажат нещо. Докосваха ме нежно... чувствах се доволна.Този път го бях изпреварила и наблюдавах как то постепенно предваше цвят и смисъл на иначе не толкова красивата обстановка. Вече всичко изглеждаше различно, някак по-красиво. Дори и грозния панелен блок, който стоеше сърдито право срещу мен, дори и той не можа да откаже на слънцето. Лъчите му бавно се спускаха по блока, които не изглеждаше доволен, но нямаше и избор. Неговата съдба е такава, веднъж застанал на мястото си, няма мърдане. Все още правеше сянка на няколкото красиви дървета. Но аз знам г-н.Блок и вие ще отстъпите и вие ще бъдете озарен като всичко останало. Само да мине още малко време и вие ще отстъпите...
А времето минаваше бързо и слънцето се засилваше, лъчите му вече бяха стигнали дори и трудно достъпните места. Пронизваха всичко по пътя си и внасяха свежест и сила в ранното утро.
А аз стоях на прозореца и се радвах на слънцето и неговата сила,  молех се да не дойдат облаците. Мили облаци и вас също ви обичам, но много ви моля, не се появявайте скоро. Не ревнувайте, оставете ме и на слънцето да се порадвам. Цяла зима ви гледах, с дни не виждах чисто небе, моля ви, време е за пролет.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: c12h16n2
Категория: Други
Прочетен: 34362
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол